Thursday, November 13, 2008

Jika Mungkin .

Awan, something is bothering me now. Aku mcm tk percaya apa yg k.ngah cakap tadi. He only have a certain period of time to live? Are you joking? No no. It can't be ...... terdiam.


Awan, betul ke? Ya Tuhan, tapi kenapa begitu cepat? Aku masih belum berjaya. Aku masih belum sempat memberikan dia kegembiraan, membalas segala jasanya. Kenapa begitu cepat...? Aku masih belum bersedia ...


Ya Tuhan, jika betul apa yg diberitahu oleh manusia itu. Aku masih tidak percaya. Ya, tidak. Aku percaya hidup dan mati itu, di tangan Kau, satu-satu nya Penguasa Alam. Berikanlah sedikit lagi masa, untuk aku membalas segala jasanya. Berikanlah aku sedikit lagi masa untuk aku menyayangi dia. Tuhan, aku merayu. Aku masih memerlukan dia. Jika mungkin, selama aku hidup. Jika mungkin, biarlah aku pergi sebelum dia. Tuhan, Kau lebih mengetahui segala-galanya. Berikanlah sedikit masa lagi.

......

love.

2 comments:

Psycho^Phat said...

babe?? wassup?

fikri ADLI said...

thanks for the comment.
rajin juga u tgk my blog ya?
hehhehe

neway thanks for the words