Thursday, September 11, 2008

and Me .

I don't possess heart, but hate .
Cause that's what you taught, and it'll stick.
I'm sorry, but i can't change.
It's been so hard for me to keep the pain,
to preserve the patience from damaged.





'Jiwa Kosong' was just a mirror statement.
To reflect what you've been missing and fouled.

***********

Untuk mu, *a* .


Aku berdosa dgn Tuhan kerana membiarkan mu.
Membiarkan mu hanyut dan alpa dgn permainan hidup mu.
Aku menangis, kau tahu?
Aku kesal, dgn apa yg terjadi.
Aku kesal, dgn perubahan sikap mu.
Aku mengharapkan kau utk menemani ku.
Aku ingat, kau dpt mendidik dan membimbing ku.
Tapi kau dah jauh.
Jauh dpd jalan asal mu.

Ya Allah, ampunkanlah dosa aku dan dia.
Aku tahu aku salah.
Aku berdosa kerana membiarkannya.
Aku sedar aku lemah dgn godaannya.
Berikanlah aku kekuatan.
Berikan aku kekuatan utk melawan kelemahanku.
Ampunkanlah dosaku, Ya Allah.

Kau, sedarlah yg kau telah terlalu leka dan jauh.
Aku, sedar aku bukanlah terlalu bagus.
Aku bukanlah terlalu sempurna utk menegur kelekaan mu.
Tapi kerana sayang ku,
Aku tidak mampu melihat kau semakin alpa dgn permainan mu.
Maafkan aku jika kau marah, merungut tentang gmbr kelmarin.
Maafkan aku.



Ikhlas,
Zawani Zakaria


love.

2 comments:

Anonymous said...

halus dan berjiwa.
:)

Anonymous said...

tolong aa betulkan grammar.. lepas don't.. ade la sangat posesses kan.. duh !